X
تبليغات

تصویر ثابت

برای داشتن پوست شفاف از روغن نارگیل غافل نشوید
loading...
YourAds Here YourAds Here

فروشگاه اینترنتی wowland

بازدید : 49
دوشنبه 29 دی 1399 زمان : 15:35

روش های داشتن پوست شفاف

بدون شک پوست خوب و شفاف یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین فاکتورهایی به حساب می آید که بر زیبایی تاثیر دارد و یکی از اصلی ترین رکن های زیبایی نیز شناخته می شود. چنین موضوعی به انجام برخی کارها و استفاده از برخی ماسک ها نیاز دارد؛ بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله شما را با برخی از شیوه های داشتن پوست شفاف آشنا کنیم تا با انجام آن ها زیبایی خود را دو چندان کنید. پس اگر به دنبال پوست شفاف و درخشان هستید، ادامه متن را از دست ندهید.

نکاتی که رعایت آن ها منجر به شفافیت و درخشانی پوست می شود

رعایت برخی از اصول و نکات سبب می شود که پوست شما شفاف دیده شود و بر زیبایی شما بیفزاید. توجه داشته باشید که رعایت و انجام نکات، امکان دارد زمانی را از شما بگیرد، اما اگر پوستتان برایتان مهم است، توصیه می شود زمانی را برای چنین موضوعی در نظر بگیرید.

صورت خود را بشویید

یکی از شیوه های داشتن پوست شفاف را می توان شستشو صورت در نظر گرفت. توصیه می شود صورت خود را دو بار در روز با استفاده از شوینده مناسب پوست خود بشویید تا ذرات آلودگی از روی پوست شما به طور کامل زدوده شوند.

مقالات آرایشی وولند:معرفی ادکلن های خوشبو و معروف، خواص شگفت انگیز ویتامین E موجود در روغن آرگان، جدیدترین متدهای اصلاح مو

مراقبت از پوست

به مقدار کافی آب بنوشید

نوشیدن آب نیز یکی دیگر از شیوه های داشتن پوست شفاف به حساب می آید. 75% بدن انسان را آب تشکیل داده است و از همین جهت هر چه شما آب بیشتری بنوشید، پوست شفاف تری خواهید داشت، چرا که میزان آب مصرفی شما وظیفه آب رسانی پوست را انجام می دهد که هر چه این موضوع بهتر صورت گیرد، پوست شما شفاف و درخشان تر خواهد شد. مصرف ویتامین A و E را فراموش نکنید

ویتامین های نام برده شده تاثیر بسزایی بر پوست شما دارند؛ برای مثال هویج یکی از غنی ترین منابع ویتامین A به حساب می آید که می تواند روند پیر شدن پوست شما را به تاخیر بیندازد یا منابع ویتامین E نیز می توانند سبب شفافیت پوست شما شوند؛ بنابراین از هیچ یک از ویتامین های نام برده شده غافل نشوید.

برخی از اطلاعات دانستنی زیبایی در مقالات وولند مانند: براشینگ مو، برس حرارتی، قیمت کراتین صافی مو

از روغن نارگیل غافل نشوید

استفاده از روغن نارگیل نیز از شیوه های داشتن پوست شفاف به حساب می آید؛ به طوری که می توانید چند قطره روغن را بر روی پوست صورت خود بریزید و سپس پوست خود را ماساژ دهید. توصیه ما به شما این است که صورت خود را 30 ثانیه با استفاده از این روغن ماساژ دهید و سپس با استفاده از یک حوله گرم صورت خود را بپوشانید. این کار سبب می شود منافذ پوست شما کاملا باز شود و تمام ناخالصی هایی که برای پوست وجود داشته از پوست خارج شوند. پس از 20 تا 30 ثانیه حوله را از روی صورت خود بردارید، اما پوستتان را نشویید و اجازه دهید روغن نارگیل روی پوست شما بماند تا نرمی، لطافت و شفاف شدن را به پوست ببخشد.

محصولات مراقبت از پوست

روش های قطعی رفع ترک های پوستی

از شایع ترین مشکلات پوستی که امکان دارد برای افراد به ویژه زنان باردار و نوجوانان رخ دهد، می توان به ایجاد ترک های پوستی اشاره داشت. ترک های پوستی عموما با خط های راه راه و بلند خود را نشان می دهند و ظاهر ناخوشایندی را برای بدن فرد ایجاد می کنند. نکته ای که در رابطه با این ترک های پوستی وجود دارد، این است که سبب هیچ مشکل پوستی نمی شوند و حتی برخی از آن ها پس از گذشت دوران مشخصی نیز محو می شوند. البته هستند افرادی که تمایل دارند دوره ی بهبود زودتر سپری شود و ظاهر زیبای خود را بار دیگر به دست آورند. از همین جهت تصمیم داریم در این مقاله شما را با برخی شیوه های درمان ترک پوست آشنا کنیم تا بتوانید به راحتی این موضوع را حل کنید.

معرفی برخی از روغن های گیاهی و طبیعی برای درمان ترک پوست

شیوه و روش های گوناگونی وجود دارد که به فرد کمک می کنند تا مشکل ترک پوست را برطرف کنند. یکی از این شیوه و راه حل ها را می توان استفاده از روغن های گیاهی و طبیعی در نظر گرفت. توجه داشته باشید که این شیوه و راه حل در مقایسه با دیگر شیوه ها موثرتر بوده است. از همین جهت تصمیم داریم ادامه ی این مقاله را به معرفی برخی از روغن های موثر بر درمان ترک پوست اختصاص دهیم.

سایر مقالات وولند:مجوزهای لازم برای راه اندازی سالن‌های آرایشی، عوارض استفاده بیش از حد از روغن آرگان

رفع ترک پوست

روغن بادام تلخ

پیش از هر چیزی باید بدانید که میان بادامی که از آن استفاده خوراکی می شود و بادامی که از آن روغن گرفته می شود، تفاوت وجود دارد. بادامی که عموما آن را به عنوان مغز می خوریم، بادام شیرین بوده و بادامی که از آن روغن گرفته می شود، بادام تلخ. در واقع باید گفت از بادام تلخ عصاره ای گرفته می شود و از عصاره گرفته شده در راستای کاربردهای بسیاری که دارد، استفاده می شود.

طبق تحقیقات و بررسی ها، محققان متوجه شدند که استفاده از روغن بادام تلخ برای درمان ترک پوست مناسب به نظر می رسد؛ تنها در این راستا آزمایشی را انجام دادند و آن این بود که برخی از افراد روغن بادام را بر روی ترک های پوست خود به همراه ماساژ مالش دادند و برخی ها این کار را بدون استفاده از ماساژ. نتیجه ای که از این بررسی به دست آمد این بود که افراد دسته اول نتیجه ی مطلب تری دریافت کرده اند و ترک های پوستی آن ها روند بهبودی را پشت سر گذاشته است.

البته لازم به ذکر است که استفاده از این روغن طبق اصول و قواعد انجام شود، چرا که ترکیب آن یک ترکیب سمی به نظر می رسد و اگر بیش ازاندازه و خارج از عرف مصرف شود، مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.

روغن آرگان

روغن آرگان با توجه به خواصی که برای آن در نظر گرفته شده است، یکی از روغن های مورد استفاده در تهیه لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب می شود. همچنین روغن آرگان به دلیل آنکه می تواند مانع از خشکی پوست شود، از ترک خوردن پوست در ابتدا جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد پوست شما ترک بخورد؛ اما اگر پوست شما دچار این مشکل شده است و سعی دارید شیوه ای برای درمان ترک پوست پیدا کنید، استفاده از این روغن را پیشنهاد می دهیم.

شما برایخریدروغن آرگان میتوانید به سایت وولند مراجعه فرمایید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 31
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 177
  • بازدید کلی : 6170
  • کدهای اختصاصی